فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت‌حیدریه گفت: نهضت کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی در آستانه شب یلدا با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج منطقه رخ بیش از ۴۵۰ بسته شب یلدایی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۶۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، سروان پاسدار حسین‌زاده بیان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج قدس و حضرت نرجس (س) بخش رخ در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مؤمنانه به‌منظور کمک و یاری‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت و کم‌برخوردار با اولویت مناطق محروم، روستایی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مؤمنانه ویژه شب یلدای سال ۱۴۰۲ در این شهرستان کرده است.

 وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های یلدا با نیازمندان در قالب طرح یلدای کریمانه انجام شده است، افزود: این طرح با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، حوزه بسیج خواهران حضرت نرجس ( س) بخش در قالب یک طرح هماهنگ و هم‌افزا شکل‌گرفته به‌صورت محله محور با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود .

 حسین‌زاده ارزش ریالی بسته‌هایی یلدایی توزیع شده در منطقه رخ را بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد: هزینه این بسته‌های معیشتی توسط سپاه پاسداران شهرستان تربت‌حیدریه و کمک‌های خیرین نیک‌اندیش تهیه و در بین ولی‌نعمتان نظام مقدس اسلامی توزیع شد .

 وی بیان کرد: این طرح با نام یلدای کریمانه مزین شده که توسط ۵۸ پایگاه مقاومت بسیج در بخش رخ توزیع شده است و امسال نیز مانند سال‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران و گروه‌های جهادی قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و بسته‌های یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت را در این شب‌های سرد، گرمابخش کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها